Grupa V – Przyjaciele Kubusia Puchatka

                Przyjaciele Kubusia Puchatka

kubus_puchatek

                                                              

Godziny pracy oddziału V:

Poniedziałek: 8.00-17.00

Wtorek: 8.00-17.00

Środa: 7.30-15.30

Czwartek: 8.00-17.00

Piątek: 7.00-16.00


 

Nauczycielki pracujące w grupie:

mgr Agata Kraszewska

mgr Małgorzata Jurasz

Pracownik obsługi:

Barbara Kostecka


TEMATYKA NA LUTY

1.Jestem samodzielny w kuchni.

2.Znamy te baśnie.

3.Chciałbym być matematykiem.

Wiersz

KŁOPOTY W BIBLIOTECE

Książkom w pewnej bibliotece

nudziło się tak dalece,

że ni z tego, ni z owego

zaczęły grać w chowanego.

Calineczka” się schowała

za ogromny atlas ryb.

Szuka krasnal Hałabała

gdzie się przed nim Plastuś skrył.

Tak się wszystkie wymieszały,

że ta pani w bluzce w prążki

chodzi tutaj już dzień cały,

nie znajdując żadnej książki.

Piosenka

PYCHOTKA – SMAKOTKA

1.Mam pomysł znakomity

na nasze apetyty,

zapraszam was do kuchni,

gdzie pachnie szarlotka.

Idź mamo na wagary,

zrobimy czary mary,

a z czarów tych powstanie

pychotka – smakotka.

Ref :Pychotka – smakotka,

smakotka – pychotka,

dla miśka, dla lalki i dla kotka.

A jak się troszeczkę

lepiej postaramy,

to będzie pychotka i dla mamy.

2.To mogą być ciasteczka,

kanapki jak łódeczka,

sałatka z niespodzianką

schowaną do środka.

Bo tak najbardziej w świecie

smakuje wszystkim dzieciom

zrobiona własnoręcznie

pychotka – smakotka.


LUTY

GRUPA   IV i V   – SŁOWNICTWO

Our group- nasza grupa

Hello;  Goodbye;  Bye– bye;  Children – dzieci;  Teacher – nauczycielka;  Girls- Dziewczyny;  Boys- Chłopcy

 

Mainreceptivelanguage

Hello; How areyou?;   I’mgood;  I’mgreat;  I’mwonderful;I,mtired, I’mhungry, I’m not sowell;Bye, byegoodbye; Sit down;  Stand up;  Make a big/small circle

Piosenki na powitanie i pożegnanie: „Hello, hello”, „Bye, bye, goodbye”

 

Tematyka zajęć:

 

Let’s  dance – Zatańczmy

Dance – taniec, shake – potrząśnij, turnaround – obróć się, jump – skacz

Song/Piosenka –„Boom Chicka Boom”

 

Środki transportu

Car- samochód, bus- autobus, train – pociąg, ship – statek, wheels – koła, doors – drzwi, wipers – wycieraczki, horn – klakson, signals – światła

Song/Piosenka –„Wheels on the Bus”

 

Wild animals – dzikiezwierzęta

Lion – lew, tiger- tygrys, hippo- hipopotam, zebra- zebra, giraffe – żyrafa, crocodile – krokodyl, monkey – małpa, elephant – słoń.

Song/Piosenka –  “Five Little Monkeys”



RAMOWY ROZKŁAD DNIA- GRUPA V

  1. 30 -8.15
  • Zabawy dowolne lub organizowane przez nauczycielkę / zabawy indywidualne lub w dowolnie dobranych grupach z wykorzystaniem dostępnych gier, układanek, zabawek oraz pomocy do rozwijania inteligencji wielorakich- pomoce plastyczne, muzyczne, ruchowe, teatralne
  • Rozmowy okolicznościowe
  • Prowadzenie obserwacji pedagogicznych przez nauczyciela oraz prac indywidualnych wspierających rozwój dziecka

8.15 –8.30  –  zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne

  1. 30- 9 .00I ŚNIADANIE , dyżury, czynności samoobsługowo- opiekuńcze,  kulturalne spożywanie posiłku
  1. 00 – 11.30
  • Zabawy i zajęcia organizowane przez nauczycielkę- realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności
  • Spacery, wycieczki, zabawy dowolne, dydaktyczne, tematyczne, badawcze w sali lub ogrodzie przedszkolnym
  • Udział w przedszkolnych uroczystościach
  • Zabawy w sali przy niesprzyjających warunkach atmosferycznych
  • Udział w zajęciach dodatkowych rytmika , język angielski , religia
  1. 30- 12. 00II ŚNIADANIE , dyżury, czynności samoobsługowo- opiekuńcze, kulturalne spożywanie posiłku
  1. 00 – 12.30 – relaks , udział dzieci w proponowanych przez nauczycielkę zabawach

12.30-14.00 –zajęcia dodatkowe oraz koła zainteresowań.

  • chór
  • koła zainteresowań: koło plastyczne, koło origami, koło teatralne, warcaby
  • zabawy w ogrodzie przedszkolnym
  • udział dzieci w proponowanych przez nauczycielkę zabawach plastycznych, konstrukcyjnych, literackich, umysłowych
  • zajęcia wyrównawcze i indywidualne stymulujące rozwój dziecka
  • zabawy dydaktyczne utrwalające i systematyzujące materiał programowy
  • zabawy z cyklu: Opowiadamy, gramy, zwyciężymy,
  • czytanie literatury dziecięcej
  1. 00- 14. 30- OBIAD , dyżury, czynności samoobsługowo- opiekuńcze, kulturalne spożywanie posiłku
  1. 30 – 14. 45 relaks, wyciszenie i odprężenie dzieci, słuchanie bajek, relaksującej muzyki
  1. 45- 17.00
  • zabawy swobodne w ogrodzie przedszkolnym lub w sali ( tematyczne, konstrukcyjne)
  • aktywność własna dzieci w sali i ogrodzie przedszkolnym
  • praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia w określonych obszarach
  • kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami – w miarę potrzeb i oczekiwań
  • prace porządkowo- użyteczne

Informujemy Państwa, iż Konsultacje indywidualne w naszej grupie odbywają się w zależności od potrzeb Rodziców.

Jednocześnie prosimy o wcześniejsze ustalenie terminu spotkania z nauczycielkami ze względów organizacyjnych .