Przyjaciele Kubusia Puchatka
Godziny pracy oddziału V:
Poniedziałek: 8.00-17.00
Wtorek: 8.00-17.00
Środa: 7.30-15.30
Czwartek: 8.00-17.00
Piątek: 7.00-16.00
Nauczycielki pracujące w grupie:
mgr Agata Kraszewska
mgr Małgorzata Jurasz
Pracownik obsługi:
Barbara Kostecka
TEMATYKA NA LUTY
1.Jestem samodzielny w kuchni.
2.Znamy te baśnie.
3.Chciałbym być matematykiem.
Wiersz
KŁOPOTY W BIBLIOTECE
Książkom w pewnej bibliotece
nudziło się tak dalece,
że ni z tego, ni z owego
zaczęły grać w chowanego.
„Calineczka” się schowała
za ogromny atlas ryb.
Szuka krasnal Hałabała
gdzie się przed nim Plastuś skrył.
Tak się wszystkie wymieszały,
że ta pani w bluzce w prążki
chodzi tutaj już dzień cały,
nie znajdując żadnej książki.
Piosenka
PYCHOTKA – SMAKOTKA
1.Mam pomysł znakomity
na nasze apetyty,
zapraszam was do kuchni,
gdzie pachnie szarlotka.
Idź mamo na wagary,
zrobimy czary mary,
a z czarów tych powstanie
pychotka – smakotka.
Ref :Pychotka – smakotka,
smakotka – pychotka,
dla miśka, dla lalki i dla kotka.
A jak się troszeczkę
lepiej postaramy,
to będzie pychotka i dla mamy.
2.To mogą być ciasteczka,
kanapki jak łódeczka,
sałatka z niespodzianką
schowaną do środka.
Bo tak najbardziej w świecie
smakuje wszystkim dzieciom
zrobiona własnoręcznie
pychotka – smakotka.
LUTY
GRUPA IV i V – SŁOWNICTWO
Our group- nasza grupa
Hello; Goodbye; Bye– bye; Children – dzieci; Teacher – nauczycielka; Girls- Dziewczyny; Boys- Chłopcy
Mainreceptivelanguage
Hello; How areyou?; I’mgood; I’mgreat; I’mwonderful;I,mtired, I’mhungry, I’m not sowell;Bye, byegoodbye; Sit down; Stand up; Make a big/small circle
Piosenki na powitanie i pożegnanie: „Hello, hello”, „Bye, bye, goodbye”
Tematyka zajęć:
Let’s dance – Zatańczmy
Dance – taniec, shake – potrząśnij, turnaround – obróć się, jump – skacz
Song/Piosenka –„Boom Chicka Boom”
Środki transportu
Car- samochód, bus- autobus, train – pociąg, ship – statek, wheels – koła, doors – drzwi, wipers – wycieraczki, horn – klakson, signals – światła
Song/Piosenka –„Wheels on the Bus”
Wild animals – dzikiezwierzęta
Lion – lew, tiger- tygrys, hippo- hipopotam, zebra- zebra, giraffe – żyrafa, crocodile – krokodyl, monkey – małpa, elephant – słoń.
Song/Piosenka – “Five Little Monkeys”
RAMOWY ROZKŁAD DNIA- GRUPA V
- 30 -8.15
- Zabawy dowolne lub organizowane przez nauczycielkę / zabawy indywidualne lub w dowolnie dobranych grupach z wykorzystaniem dostępnych gier, układanek, zabawek oraz pomocy do rozwijania inteligencji wielorakich- pomoce plastyczne, muzyczne, ruchowe, teatralne
- Rozmowy okolicznościowe
- Prowadzenie obserwacji pedagogicznych przez nauczyciela oraz prac indywidualnych wspierających rozwój dziecka
8.15 –8.30 – zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne
- 30- 9 .00 – I ŚNIADANIE , dyżury, czynności samoobsługowo- opiekuńcze, kulturalne spożywanie posiłku
- 00 – 11.30
- Zabawy i zajęcia organizowane przez nauczycielkę- realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności
- Spacery, wycieczki, zabawy dowolne, dydaktyczne, tematyczne, badawcze w sali lub ogrodzie przedszkolnym
- Udział w przedszkolnych uroczystościach
- Zabawy w sali przy niesprzyjających warunkach atmosferycznych
- Udział w zajęciach dodatkowych rytmika , język angielski , religia
- 30- 12. 00 – II ŚNIADANIE , dyżury, czynności samoobsługowo- opiekuńcze, kulturalne spożywanie posiłku
- 00 – 12.30 – relaks , udział dzieci w proponowanych przez nauczycielkę zabawach
12.30-14.00 –zajęcia dodatkowe oraz koła zainteresowań.
- chór
- koła zainteresowań: koło plastyczne, koło origami, koło teatralne, warcaby
- zabawy w ogrodzie przedszkolnym
- udział dzieci w proponowanych przez nauczycielkę zabawach plastycznych, konstrukcyjnych, literackich, umysłowych
- zajęcia wyrównawcze i indywidualne stymulujące rozwój dziecka
- zabawy dydaktyczne utrwalające i systematyzujące materiał programowy
- zabawy z cyklu: Opowiadamy, gramy, zwyciężymy,
- czytanie literatury dziecięcej
- 00- 14. 30- OBIAD , dyżury, czynności samoobsługowo- opiekuńcze, kulturalne spożywanie posiłku
- 30 – 14. 45 relaks, wyciszenie i odprężenie dzieci, słuchanie bajek, relaksującej muzyki
- 45- 17.00
- zabawy swobodne w ogrodzie przedszkolnym lub w sali ( tematyczne, konstrukcyjne)
- aktywność własna dzieci w sali i ogrodzie przedszkolnym
- praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia w określonych obszarach
- kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami – w miarę potrzeb i oczekiwań
- prace porządkowo- użyteczne
Informujemy Państwa, iż Konsultacje indywidualne w naszej grupie odbywają się w zależności od potrzeb Rodziców.
Jednocześnie prosimy o wcześniejsze ustalenie terminu spotkania z nauczycielkami ze względów organizacyjnych .