Grupa V – Przyjaciele Kubusia Puchatka

                Przyjaciele Kubusia Puchatka

kubus_puchatek

                                                              

Godziny pracy oddziału V:

Poniedziałek: 8.00-17.00

Wtorek: 8.00-17.00

Środa: 7.30-15.30

Czwartek: 8.00-17.00

Piątek: 7.00-16.00


 

Nauczycielki pracujące w grupie:

mgr Agata Kraszewska

mgr Małgorzata Jurasz

Pracownik obsługi:

Barbara Kostecka


Tematyka tygodniowa we STYCZNIU

  1. Pada śnieg.
  2. Zwierzęta są głodne
  3. Zabawy na śniegu
  4. Odwiedzili nas babcia i dziadziuś

W miesiącu styczniu nauczymy się piosenki oraz wiersza:

1.Moja babcia i mój dziadek

To wspaniali są dziadkowie.

Dziadek mnóstwo zna zagadek,

Babcia bajkę nam opowie.

Bo na świecie nie znajdziecie

Takich bajek i zagadek

Jakie wnukom opowiada

Moja babcia i mój dziadek .

2.Poprosimy naszą babcię,

Babciu z tajemniczą miną

Opowiadaj swoją bajkę

A za każdym razem inną.

Bo na świecie nie znajdziecie

Takich bajek i zagadek

Jakie wnukom opowiada

Moja babcia i Mój dziadek.

3.Posadzimy teraz dziadka

Na fotelu wiklinowym,

Dziadku powiedz nam zagadkę

Całkiem nową prosto z głowy.

Bo na świecie nie znajdziecie

Takich bajek i zagadek

Jakie wnukom opowiada

Moja babcia i mój dziadek.

Wiersz:

Babciu, ach babciu jesteś urocza.

Masz miły uśmiech, widać to w oczach.

Troszczysz się o mnie, gdy mamy nie ma,

Bajkę opowiesz, dasz gwiazdkę z nieba.

Dziadku, ach dziadku, czy to pamiętasz?

Na swych kolanach wiozłeś wnuczęta.

I na barana też świat zwiedzamy,

Kiedy tak wielka ochotę mamy.


STYCZEŃ

GRUPA   IV i V   – SŁOWNICTWO

Ourgroup- nasza grupa

Hello;  Goodbye;  Bye– bye;  Children – dzieci;  Teacher – nauczycielka;  Girls- Dziewczyny;  Boys- Chłopcy

 

Mainreceptivelanguage

Hello; How areyou?;   I’mgood;  I’mgreat;  I’mwonderful;I,mtired, I’mhungry, I’m not sowell;Bye, byegoodbye; Sit down;  Stand up;  It’scold, Freez!

Piosenki na powitanie i pożegnanie: „Hello, hello”, „Bye, bye, goodbye”

 

Tematyka zajęć:

It’s snowy-  jest śnieżnie

Sunny- słoneczny, cloudy– pochmurny, rainy – deszczowy, snowy – śnieżny,

Song/Piosenka –„Sunny, sunny, sunny”

 

Winter clothes – zimowe ubrania

Jumper – sweter, boots – buty, coat – płaszcz, hat – czapka, scarf– szalik, mittens – rękawice.

Song/Piosenka –„Putit on, on, on”

 

Let’s make a snowman – ulepmybałwana

Snowflake – płatek śniegu, sky – niebo, falling on my head – na mojej głowie.

Song/Piosenka –  “Little snowflake”

 



RAMOWY ROZKŁAD DNIA- GRUPA V

  1. 30 -8.15
  • Zabawy dowolne lub organizowane przez nauczycielkę / zabawy indywidualne lub w dowolnie dobranych grupach z wykorzystaniem dostępnych gier, układanek, zabawek oraz pomocy do rozwijania inteligencji wielorakich- pomoce plastyczne, muzyczne, ruchowe, teatralne
  • Rozmowy okolicznościowe
  • Prowadzenie obserwacji pedagogicznych przez nauczyciela oraz prac indywidualnych wspierających rozwój dziecka

8.15 –8.30  –  zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne

  1. 30- 9 .00I ŚNIADANIE , dyżury, czynności samoobsługowo- opiekuńcze,  kulturalne spożywanie posiłku
  1. 00 – 11.30
  • Zabawy i zajęcia organizowane przez nauczycielkę- realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności
  • Spacery, wycieczki, zabawy dowolne, dydaktyczne, tematyczne, badawcze w sali lub ogrodzie przedszkolnym
  • Udział w przedszkolnych uroczystościach
  • Zabawy w sali przy niesprzyjających warunkach atmosferycznych
  • Udział w zajęciach dodatkowych rytmika , język angielski , religia
  1. 30- 12. 00II ŚNIADANIE , dyżury, czynności samoobsługowo- opiekuńcze, kulturalne spożywanie posiłku
  1. 00 – 12.30 – relaks , udział dzieci w proponowanych przez nauczycielkę zabawach

12.30-14.00 –zajęcia dodatkowe oraz koła zainteresowań.

  • chór
  • koła zainteresowań: koło plastyczne, koło origami, koło teatralne, warcaby
  • zabawy w ogrodzie przedszkolnym
  • udział dzieci w proponowanych przez nauczycielkę zabawach plastycznych, konstrukcyjnych, literackich, umysłowych
  • zajęcia wyrównawcze i indywidualne stymulujące rozwój dziecka
  • zabawy dydaktyczne utrwalające i systematyzujące materiał programowy
  • zabawy z cyklu: Opowiadamy, gramy, zwyciężymy,
  • czytanie literatury dziecięcej
  1. 00- 14. 30- OBIAD , dyżury, czynności samoobsługowo- opiekuńcze, kulturalne spożywanie posiłku
  1. 30 – 14. 45 relaks, wyciszenie i odprężenie dzieci, słuchanie bajek, relaksującej muzyki
  1. 45- 17.00
  • zabawy swobodne w ogrodzie przedszkolnym lub w sali ( tematyczne, konstrukcyjne)
  • aktywność własna dzieci w sali i ogrodzie przedszkolnym
  • praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia w określonych obszarach
  • kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami – w miarę potrzeb i oczekiwań
  • prace porządkowo- użyteczne

Informujemy Państwa, iż Konsultacje indywidualne w naszej grupie odbywają się w zależności od potrzeb Rodziców.

Jednocześnie prosimy o wcześniejsze ustalenie terminu spotkania z nauczycielkami ze względów organizacyjnych .