Grupa III – Chomiki Pacusie

CHOMIKI PACUSIE

Godziny pracy oddziału:
poniedziałek 8:00 – 16:00
wtorek 7:30 – 16:30
środa 7:30 – 16:30
czwartek 7:30 – 16:00
piątek 7:30 – 16:00

nauczycielki pracujące w grupie III:

mgr Małgorzta Kiryluk

mgr Paulina Kamieńska

pracownik obsługi

Katarzyna Koroś


TEMATYKA NA CZERWIEC:

  • Dziecięcy świat
  • Na naszym podwórku
  • Lato, lato!
  • Bezpieczne wakacje

NAUCZYMY SIĘ:

  • wiersza I. Salach „Wakacje”

Pojedziemy na wakacje

razem z mamą, razem z tatą.

Zabierzemy piłkę, namiot

i skakankę. Co ty na to?

Słońce, woda, las już czeka.

Wszystkie dzieci woła.

Zabawimy się wesoło

przed powrotem do przedszkola.

  • piosenki „Podajmy sobie ręce” (muz.: K. Kwiatkowska, sł: D. Gellner)

Chociaż świat dokoła
dziwny jest i wielki,
a my tacy mali,
mali jak kropelki

Ref.: Podajmy sobie ręce
w zabawie i w piosence,
w ogródku przed domem,
na łące znajomej.
Podajmy sobie ręce
przez burze i przez tęcze,
pod gwiazdą daleką,
nad rzeczką i rzeką.

Kiedy nagle z bajki
zniknie dobra wróżka,
kiedy szary smutek
wpadnie do fartuszka

Podajmy sobie ręce …


Choć nas czasem dzielą
nieprzebyte góry,
nieskończone drogi,
zachmurzone chmury

Podajmy sobie ręce …

 


CZERWIEC

GRUPA  III- Słownictwo

Ourgroup- nasza grupa

Goodmorning, Hello , Goodbye,Bye, Please, Thankyou

Children – dzieci, Girls- Dziewczyny,  Boys- Chłopcy, Friends: przyjaciele

Classroomlanguage – Show me… ( pokaż)  , Draw the… ( narysuj), Trace the…( rysuj po śladzie) Colourit … ( pokoloruj to ) , Touch… ( dotknij) ,  Find…( znajdź) , Match … ( połącz),

Point to the…( wskaż), Count the …( policz..), I wouldlike ..( chciałbym/ chciałabym…)

I can- Potrafię/ I can’t – Nie potrafię

 

Słownictwo:

Summer – lato

Sun – słońce

Sea – morze

Mountains – góry

Sunglasses – okulary przeciwsłoneczne

Toys – zabawki

Holidays– wakacje

River- rzeka

Lake- jezioro

BookCorner

Jack and The Beanstalk

Review- utrwalenie słów i zwrotów z II półrocza


SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD DNIA – GRUPA III

Rozkład dnia – grupa III

730 – 815

  • zabawy indywidualne lub w dowolnie dobranych grupach wg własnych pomysłów dzieci z wykorzystaniem dostępnych zabawek, układanek, gier.

  • prowadzenie obserwacji pedagogicznej przez nauczyciela

  • praca indywidualna z dzieckiem o specyficznych potrzebach edukacyjnych wspierające rozwój dziecka

815 – 830 ćwiczenia poranne

830– 900 I śniadanie, dyżury, czynności samoobsługowe,

900– 1000

  • zabawy i zajęcia organizowane przez nauczycielkę – realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności: ruchowe, artystyczne, intelektualne, językowe, logiczno-matematyczne, przyrodnicze, eksperymenty, zabawy z wykorzystaniem nowoczesnych technologii komputerowych i informatycznych

  • język angielski

1000– 1130

  • spacery, wycieczki,

  • zabawy dowolne, dydaktyczne, tematyczne, badawcze w sali lub ogrodzie przedszkolnym

1130–1200 II śniadanie, dyżury, czynności samoobsługowe,

1200– 1400

  • aktywność ruchowa w ogrodzie przedszkolnym

  • udział dzieci w proponowanych przez nauczycielkę zabawach plastycznych, konstrukcyjnych, literackich, umysłowych, sportowych

  • zabawy utrwalające i systematyzujące materiał programowy

  • praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia w określonych obszarach

1400– 1430 obiad ,dyżury, czynności samoobsługowe,

1430– 1445 relaks, wyciszenie i odprężenie dzieci, słuchanie bajek, relaksującej muzyki,

1445– 1630

  • aktywność własna dzieci w sali i w ogrodzie przedszkolnym

  • gry i zabawy usprawniające mowę i myślenie dzieci
  • prace porządkowo – użyteczne

  • kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami – w miarę potrzeb i oczekiwań