Grupa II – Rodzinka Misia Ptysia

Rodzinka Misia Ptysia

misie-img

Godziny pracy oddziału:

od 7:30 do 15:30


Nauczycielki:

 mgr Iwona Przygoda

mgr Marzenna Małgorzata Majtas

mgr Paulina Kulikowska

Pracownik obsługi:

Anna Woroszyło


TEMATYKA NA MIESIĄC Maj:

  1. Dzień Dziecka
  2. Mały artysta
  3. Polska mój kraj
  4. Przyszło lato – co Ty na to?

NAUCZYMY SIĘ:

  • PiosenkiNiech żyją wakacje
    Niech żyją wakacje,
    niech żyje pole i las,
    i niebo, i słońce,
    wolny, swobodny czas.
    Pojedzie z nami piłka
    i kajak, i skakanka,
    będziemy grać w siatkówkę
    od samiutkiego ranka.

    Gorące, złote słońce
    na ciemno nas opali,
    w srebrzystej, bystrej rzece
    będziemy się kąpali.
    Niech żyją wakacje,
    niech żyje pole i las,
    i niebo, i słońce,
    wolny, swobodny czas.

  • wiersza:
,,Jedziemy na wakacje” 
 
Jedziemy na wakacje
do lasu, nad wodę.
Prosimy ciebie, słonko
o piękną pogodę.
 
Jedziemy na wakacje
nad morze, na plażę.
Kolorowe muszelki
przynieś, falo, w darze.
 
Jedziemy na wakacje
w te góry wysokie.
Nie chowajcie się, szczyty,
za mgłą, za obłokiem.
                               
Jedziemy na wakacje
Na Mazury? Może!
Wyjrzyj z krzaków, prawdziwku,
czekaj na nas w borze!

CZERWIEC

GRUPA  Ii II – Słownictwo

Ourgroup- nasza grupa

Goodmorning, Hello , Goodbye,Bye, Please, Thankyou

Children – dzieci, Girls- Dziewczyny,  Boys- Chłopcy, Friends: przyjaciele

Classroomlanguage – Show me… ( pokaż)  , Draw the… ( narysuj), Trace the…( rysuj po śladzie) Colourit … ( pokoloruj to ) , Touch… ( dotknij) ,  Find…( znajdź) , Match … ( połącz),

Point …( wskaż), Count the …( policz..)

 

Słownictwo:

Summer – lato

Sun – słońce

Sea – morze

Mountains – góry

Toys – zabawki

Holidays– wakacje

Lake- jezioro

BookCorner

Jack and The Magic Beanstalk– Jaś i magiczna fasola

Review- utrwalenie słów i zwrotów z II półrocza


Ramowy rozkład dnia – grupa II

7:30 – 8:15

  • zabawy indywidualne lub w dowolnie dobranych grupach wg własnych pomysłów dzieci z wykorzystaniem dostępnych zabawek, układanek, gier.

  • słuchanie czytanych utworów literatury dziecięcej

  • prace porządkowe

8:15 – 8:30 zabawa ruchowa

8:30– 9:00 I śniadanie, czynności samoobsługowe,

9:00– 9:45

  • spacery

  • aktywność ruchowa na placu zabaw, obserwacje przyrodnicze w ogrodzie przedszkolnym,

  • zabawy dowolne, tematyczne, badawcze w sali (niesprzyjająca aura)

9:45– 10:15

  • zabawy i zajęcia organizowane przez nauczycielkę – realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności – przygotowanie się do zajęć, rozwijanie różnorodnej aktywności dziecięcej: muzycznej, ruchowej, plastycznej, poznawczej, matematyczno – logicznej

10:30– 11:30

  • dowolna działalność dzieci: zabawy swobodne w sali według zainteresowań

  • prace porządkowo – użyteczne

  • prowadzenie obserwacji pedagogicznej przez nauczyciela

11:30–12:00 II śniadanie, czynności samoobsługowe,

12:00– 14:00 relaks, wyciszenie i odprężenie dzieci, słuchanie bajek, relaksującej muzyki

14:00– 14:30 obiad, czynności samoobsługowe,

14:30– 15:30

  • aktywność własna dzieci w sali i w ogrodzie przedszkolnym

  • praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia w określonych obszarach

  • udział dzieci w proponowanych przez nauczycielkę zabawach plastycznych, konstrukcyjnych, literackich, umysłowych

  • krótkie kontakty indywidualne z rodzicami – w miarę potrzeb i oczekiwań