Misie Ptysie
Godziny pracy grupy I:
6.30 – 16.30
Nauczycielki pracujące w grupie:
mgr Bożena Matysewicz
mgr Agnieszka Nowik
Pomoc nauczycielki
Małgorzata Kowalska
Pracownik obsługi
Marlena Górska
TEMATYKA NA MIESIĄC LUTY:
1.CHCIAŁBYM BYĆ MATEMATYKIEM
2.CHCIAŁBYM BYĆ MUZYKIEM
3.BAWIMY SIĘ W TEATR
4.WIOSNA IDZIE PRZEZ ŚWIAT
WIERSZ NA MIESIĄC LUTY:
„KOLORY”
ŻÓŁTE JEST SŁOŃCE,
A NIEBIESKIE NIEBO.
BIAŁA NA NIM CHMURKA,
ZAŚ ZIELONE DRZEWO.
CZARNY KOT NA DRZEWIE
I CZERWONE JABŁKA,
ALE NAJŁADNIEJSZA
MOJA SZARA CZAPKA.
PIOSENKA NA MIESIĄC LUTY:
„BAŚNIE”
BAŚNI SŁUCHAJĄ DZIECI
I DOROŚLI TEŻ LUBIĄ BAŚNIE
KAŻDY CHĘTNIE POSŁUCHA
PIĘKNEJ BAŚNI , ZANIM ZAŚNIE
W BAŚNIACH MIESZKAJĄ WRÓŻKI
DOBRE ELFY I CZARODZIEJE
W BAŚNIACH Z POMOCĄ PRZYJDĄ
ZAWSZE WIERNI PRZYJACIELE.
LUTY
GRUPA Ii II- Słownictwo
Ourgroup- nasza grupa
Hello , Goodbye,Bye, Please, Thankyou
Children – dzieci, Girls- Dziewczyny, Boys- Chłopcy, Friends: Lion Rory , Mr Joe, Tom, Ellie
Scooter- hulajnoga
Shapes / Kształty
Circle – koło,
Colours / Kolory
White- biały, Orange- pomarańczowy , Yellow- żółty
Feelings / Uczucia
Happy – szczęśliwy, Sad – smutny, Scared – przestraszony
Przeciwieństwa
Open – otwarty, Shut– zamknięty, Loud– głośny, Quiet– cichy
In .. the circle- w środku koła
Out ….of the circle- na zewnątrz koła
Tematyka zajęć w lutym:
Fairy tale: Little Polar Bear
Bear – miś, Moon- księżyc, Night – noc, Day- dzień , Sky –niebo, Ice- lód
Valentine’s Day !
Valentine’s day – walentynki, Love – miłość, Heart – serce, Kiss – pocałunek, Hug – przytulać
What a suprice ! Tom &EllieareatGranny’shouse
Bedroom- sypialnia, Bathroom- łazienka,Kitchen- kuchnia, Living room- salon; pokójdzienny, Garden- ogród,
Washing- pranie, Eating- jedzenie , Sleeping- spanie , Bathing- kąpanie, Cooking – gotowanie
SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD DNIA – GRUPA I
6.30- 8.15
- Schodzenie się dzieci
- Zabawy indywidualne dzieci w kącikach zainteresowań
- Rozmowy okolicznościowe z dziećmi
- Prowadzenie obserwacji pedagogicznej przez nauczycielkę
- Prace porządkowe
8.15-8.30
- Zabawa ruchowa
8.30-9.00
- I śniadanie, czynności samoobsługowe, opiekuńcze – kulturalne spożywanie posiłku
9.00- 9.30
- Zajęcia wychowawczo- dydaktyczne z całą grupą
- Zabawy i zajęcia organizowane przez nauczycielkę: ruchowe, muzyczne, plastyczne, poznawcze, logiczno-matematyczne, przyrodnicze, eksperymenty, zabawy z wykorzystaniem nowoczesnych technologii komputerowych
- Język nowożytny: angielski
9.30-11.30
- Aktywność ruchowa na placu zabaw, obserwacje przyrodnicze w ogrodzie przedszkolnym
- Spacery (obserwacja przyrody, najbliższego otoczenia)
- Zabawy dowolne, tematyczne, badawcze w sali (niesprzyjająca aura)
- Prowadzenie obserwacji pedagogicznej przez nauczycielkę
- Zabawy swobodne dzieci wg własnych pomysłów z wykorzystaniem dostępnych zabawek oraz organizowane przez nauczycielkę
11.30- 12.00
- II śniadanie, czynności samoobsługowe, opiekuńcze – kulturalne spożywanie posiłku
12.00- 14.00
- Odpoczynek dzieci – relaks, wyciszenie i odprężenie, słuchanie bajek terapeutycznych, relaksującej muzyki
14.00- 14.30
- Obiad – czynności samoobsługowo-opiekuńcze, zachęcanie do zjadania sałatek i kulturalnego spożywania posiłków
14.30- 16.30
- Udział dzieci w proponowanych przez nauczycielkę zabawach plastycznych, konstrukcyjnych, literackich, umysłowych
- Aktywność własna dzieci w sali i w ogrodzie przedszkolnym
- Praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia w określonych obszarach
- Prace porządkowo – użyteczne
- Kontakty indywidualne z rodzicami – w miarę potrzeb i oczekiwań
- Rozchodzenie się dzieci
Informujemy Państwa, iż Konsultacje indywidualne w naszej grupie odbywać się będą w zależności od potrzeb Rodziców.
Jednocześnie prosimy o wcześniejsze ustalenie terminu spotkania z nauczycielkami ze względów organizacyjnych .