Grupa I – Misie Ptysie

Misie Ptysie

bajkowy-mis

Godziny pracy grupy I:

6.30 – 16.30

 

 


Nauczycielki pracujące w grupie:

mgr Bożena Matysewicz

mgr Agnieszka Nowik

Pomoc nauczycielki

Małgorzata Kowalska

Pracownik obsługi

Marlena Górska


TEMATYKA  NA  MIESIĄC  LUTY:

1.CHCIAŁBYM BYĆ MATEMATYKIEM

2.CHCIAŁBYM BYĆ MUZYKIEM

3.BAWIMY SIĘ W TEATR

4.WIOSNA IDZIE PRZEZ ŚWIAT

 

WIERSZ NA MIESIĄC  LUTY:

„KOLORY”

ŻÓŁTE JEST SŁOŃCE,

A NIEBIESKIE NIEBO.

BIAŁA NA NIM CHMURKA,

ZAŚ ZIELONE DRZEWO.

 

CZARNY KOT NA DRZEWIE

I CZERWONE JABŁKA,

ALE NAJŁADNIEJSZA

MOJA SZARA CZAPKA.

 

PIOSENKA NA MIESIĄC LUTY:

„BAŚNIE”

BAŚNI SŁUCHAJĄ DZIECI

I DOROŚLI TEŻ LUBIĄ BAŚNIE

KAŻDY CHĘTNIE POSŁUCHA

PIĘKNEJ BAŚNI , ZANIM ZAŚNIE

 

W BAŚNIACH MIESZKAJĄ WRÓŻKI

DOBRE ELFY I CZARODZIEJE

W BAŚNIACH Z POMOCĄ PRZYJDĄ

ZAWSZE WIERNI PRZYJACIELE.


LUTY

GRUPA  Ii II- Słownictwo

Ourgroup- nasza grupa

Hello , Goodbye,Bye, Please, Thankyou

Children – dzieci, Girls- Dziewczyny,  Boys- Chłopcy, Friends: Lion Rory , Mr  Joe, Tom,  Ellie

Scooter- hulajnoga

Shapes / Kształty

Circle – koło,

Colours / Kolory

White- biały, Orange- pomarańczowy , Yellow- żółty

Feelings / Uczucia

Happy – szczęśliwy, Sad – smutny,  Scared – przestraszony

Przeciwieństwa

Open – otwarty, Shut– zamknięty, Loud– głośny, Quiet– cichy

 

In .. the  circle- w środku koła

Out ….of the circle- na zewnątrz koła

                                          Tematyka zajęć w lutym:

Fairy tale: Little Polar Bear

Bear – miś, Moon- księżyc,  Night – noc, Day- dzień ,  Sky –niebo,  Ice- lód

Valentine’s Day !

Valentine’s day – walentynki, Love – miłość, Heart – serce, Kiss – pocałunek, Hug – przytulać

What a suprice ! Tom &EllieareatGranny’shouse

Bedroom- sypialnia, Bathroom- łazienka,Kitchen- kuchnia, Living room- salon; pokójdzienny, Garden- ogród,

Washing- pranie, Eating- jedzenie , Sleeping- spanie , Bathing- kąpanie, Cooking – gotowanie


SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD DNIA – GRUPA I

6.30- 8.15

  • Schodzenie się dzieci
  • Zabawy indywidualne dzieci w kącikach zainteresowań
  • Rozmowy okolicznościowe z dziećmi
  • Prowadzenie obserwacji pedagogicznej przez nauczycielkę
  • Prace porządkowe

8.15-8.30

  • Zabawa ruchowa

8.30-9.00

  • I śniadanie, czynności samoobsługowe, opiekuńcze – kulturalne spożywanie posiłku

9.00- 9.30

  • Zajęcia wychowawczo- dydaktyczne z całą grupą
  • Zabawy i zajęcia organizowane przez nauczycielkę: ruchowe, muzyczne, plastyczne, poznawcze, logiczno-matematyczne, przyrodnicze, eksperymenty, zabawy z wykorzystaniem nowoczesnych technologii komputerowych
  • Język nowożytny: angielski

9.30-11.30

  • Aktywność ruchowa na placu zabaw, obserwacje przyrodnicze w ogrodzie przedszkolnym
  • Spacery (obserwacja przyrody, najbliższego otoczenia)
  • Zabawy dowolne, tematyczne, badawcze w sali (niesprzyjająca aura)
  • Prowadzenie obserwacji pedagogicznej przez nauczycielkę
  • Zabawy swobodne dzieci wg własnych pomysłów z wykorzystaniem dostępnych zabawek oraz organizowane przez nauczycielkę

11.30- 12.00

  • II śniadanie, czynności samoobsługowe, opiekuńcze – kulturalne spożywanie posiłku

12.00- 14.00

  • Odpoczynek dzieci – relaks, wyciszenie i odprężenie, słuchanie bajek terapeutycznych, relaksującej muzyki

14.00- 14.30

  • Obiad – czynności samoobsługowo-opiekuńcze, zachęcanie do zjadania sałatek i kulturalnego spożywania posiłków

14.30- 16.30

  • Udział dzieci w proponowanych przez nauczycielkę zabawach plastycznych, konstrukcyjnych, literackich, umysłowych
  • Aktywność własna dzieci w sali i w ogrodzie przedszkolnym
  • Praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia w określonych obszarach
  • Prace porządkowo – użyteczne
  • Kontakty indywidualne z rodzicami – w miarę potrzeb i oczekiwań
  • Rozchodzenie się dzieci

Informujemy Państwa, iż Konsultacje indywidualne w naszej grupie odbywać się będą w zależności od potrzeb Rodziców.

Jednocześnie prosimy o wcześniejsze ustalenie terminu spotkania z nauczycielkami ze względów organizacyjnych .