Grupa IV – Uśmiechnięte Promyczki

UŚMIECHNIʘTE PROMYCZKI€

 

usmiech_promyk

Godziny pracy oddział‚u:

                                          6.30 – 16.30


Nauczycielki pracujące w grupie IV:

mgr Małgorzata Kiryluk

mgr Elżbieta Giczewska

Pracownik obsługi:

  Barbara Kostecka


TEMATYKA NA MIESIĄC CZERWIEC:

1.OBCHODY  DNIA DZIECKA  oraz

 OPTYMISTYCZNE CZYTANIE BAJEK

2.POZNAJEMY RÓZNE ŚRODKI LOKOMOCJI

3.ZBLIŻA SIĘ LATO, CO TY NA TO?

4.BEZPIECZNE WAKACJE

 

 

„Jedziemy na wakacje”- wiersz

 

Jedziemy na wakacje,

Do lasu nad wodę.

Prosimy ciebie, słonko

O piękną pogodę.

Jedziemy na wakacje,

Nad morze, na plaże.

Kolorowe muszelki

Przynieś , falo, w darze.

 

Jedziemy na wakacje,

W te góry wysokie.

Nie chowajcie się, szczyty,

Za mgłą, za obłokiem.

Jedziemy na wakacje

Na Mazury? Morze!

Wyjrzyj z krzaków, prawdziwku

Czekaj na nas w borze.

 

„ Lato, lato, lato czeka”- piosenka

 

Już za parę dni , za dni parę.

Weźmiesz plecak swój i gitarę,

Pożegnania kilka słów,

Pitagoras, bądźcie zdrów,

Do widzenia wam, cantto cantane.

 

 

Ref. Lato, lato, lato czeka

Razem z latem czeka rzeka.

Razem z rzeką czeka las,

A tam ciągle nie ma nas

 

Lato , lato, nie płacz czasem.

Czekaj z rzeką, czekaj z lasem.

W lesie schowaj dla nas chłodny cień,

Przyjedziemy lada dzień.

 

 

Ref. Już za parę chwil, godzin parę.

Weźmiesz rower swój no i dalej,

Polskę cała zwiedzisz wszerz.

Trochę rybek złowisz też,

 nie przejmując się niczym wcale.

 

 

Lato, lato, mieszka w drzewach,

Lato, lato w ptakach śpiewa.

W słońcu każe okryć twarz,

Lato, lato, jak się masz?

 

Ref. Lato, lato dam ci róże.

Lato, lato, zostań dłużej,

Zamiast się po krajach włóczyć stu,

Lato, lato zostań tu

 

 


SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD DNIA

Rozkład dnia – grupa IV

630 – 815

  • zabawy indywidualne lub w dowolnie dobranych grupach wg własnych pomysłów dzieci z wykorzystaniem dostępnych zabawek, układanek, gier.
  • prowadzenie obserwacji pedagogicznej przez nauczyciela
  • praca indywidualna z dzieckiem o specyficznych potrzebach edukacyjnych wspierające rozwój dziecka

815 – 830        zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne

830– 900   I śniadanie, dyżury, czynności samoobsługowe

900– 1000

  • zabawy i zajęcia organizowane przez nauczycielkę – realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności
  • rytmika, język angielski

1000– 1130

  • spacery, wycieczki,
  • zabawy dowolne, dydaktyczne, tematyczne, badawcze w sali lub ogrodzie przedszkolnym

1130–1200        II śniadanie, dyżury, czynności samoobsługowe             

1200– 1400

  • aktywność ruchowa w ogrodzie przedszkolnym
  • udział dzieci w proponowanych przez nauczycielkę zabawach plastycznych, konstrukcyjnych, literackich, umysłowych
  • zabawy utrwalające i systematyzujące materiał programowy
  • praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia w określonych obszarach

1400– 1430     obiad ,dyżury, czynności samoobsługowe,

1430– 1445   relaks, wyciszenie i odprężenie dzieci, słuchanie bajek, relaksującej muzyki,

1445– 1630

  • aktywność własna dzieci w sali i w ogrodzie przedszkolnym
  • prace porządkowo – użyteczne
  • kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami – w miarę potrzeb i oczekiwań

 


Informujemy Państwa, iż konsultacje indywidualne w naszej grupie odbywać się™ będą…  w zależności od potrzeb Rodziców. Jednocześ›nie prosimy o wcześ›niejsze ustalenie terminu spotkania z nauczycielkami ze względów organizacyjnych.