Grupa IV – Uśmiechnięte Promyczki

UŚMIECHNIʘTE PROMYCZKI€

 

usmiech_promyk

Godziny pracy oddział‚u:

poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek  6.30 – 15.30

czwartek 8.00 – 16.00

angielski: wtorek 9.30-10.00, czwartek 9.00 – 9.30

rytmika: piątek 10.00 – 10.30


Nauczycielki pracujące w grupie IV:

mgr Iwona Przygoda

mgr Agnieszka Lewkowicz

Pracownik obsługi:

  Aniceta Roszczenko


W listopadzie poznamy i utrwalimy

Litery: d, D;  i,I;  i,L;   e,E

Liczby: 3, 4

 

Tygodnie tematyczne:

  1. Domy i domki
  2. Z naszej przeszłości
  3. Nasze zabawy
  4. Ale kino
  5. Ziarenkowo

 

Wiersz do nauki w listopadzie:

„Co to jest Polska?”

– Co to jest Polska? –
Spytał Jaś w przedszkolu.
Polska – to wieś
i las, i zboże w polu,
i szosa, którą pędzi
do miasta autobus,
i samolot, co leci
wysoko, na tobą.
Polska- to miasto,
strumień i rzeka,
i komin fabryczny,
co dymi z daleka,
a nawet obłoki,
gdy nad nami mkną.
Polska to jest także twój rodzinny dom.
A przedszkole?
Tak – i przedszkole,
i róża w ogrodzie
i książka na stole.

 

Piosenka do nauki w listopadzie

  1. Stała w lesie dziwna chatka,

niezwykle bajkowa,

bo nie była murowana,

Tylko piernikowa.

ref.: Daszek z marcepanu,

a ściany z cukierków,

komin z czekolady,

a okna z wafelków.

  1. Kto w tym domku może mieszkać?

Chyba Baba- Jaga!

Może się poczęstujemy,

ale czy wypada?

ref.: Daszek z marcepanu…

  1. Nagle drzwi się otworzyły,

wyszła starsza pani,

zamiast ciastek dała dzieciom

jogurt z malinami!

ref.: Daszek z marcepanu…

 

 

 


English

  1. Pets

cat, dog, fish, mouse, parrot, rabbit

  1. Toys

ball, board game, doll, teddy bear, train, skipping rope, beads, blocks

  1. Occupations

cook, doctor, firefighter, police officer, singer, teacher

 

 

 


SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD DNIA

Rozkład dnia – grupa IV

630 – 815

  • zabawy indywidualne lub w dowolnie dobranych grupach wg własnych pomysłów dzieci z wykorzystaniem dostępnych zabawek, układanek, gier.
  • prowadzenie obserwacji pedagogicznej przez nauczyciela
  • praca indywidualna z dzieckiem o specyficznych potrzebach edukacyjnych wspierające rozwój dziecka

815 – 830        zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne

830– 900   I śniadanie, dyżury, czynności samoobsługowe

900– 1000

  • zabawy i zajęcia organizowane przez nauczycielkę – realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności
  • rytmika, język angielski

1000– 1130

  • spacery, wycieczki,
  • zabawy dowolne, dydaktyczne, tematyczne, badawcze w sali lub ogrodzie przedszkolnym

1130–1200        II śniadanie, dyżury, czynności samoobsługowe             

1200– 1400

  • aktywność ruchowa w ogrodzie przedszkolnym
  • udział dzieci w proponowanych przez nauczycielkę zabawach plastycznych, konstrukcyjnych, literackich, umysłowych
  • zabawy utrwalające i systematyzujące materiał programowy
  • praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia w określonych obszarach

1400– 1430     obiad ,dyżury, czynności samoobsługowe,

1430– 1445   relaks, wyciszenie i odprężenie dzieci, słuchanie bajek, relaksującej muzyki,

1445– 1630

  • aktywność własna dzieci w sali i w ogrodzie przedszkolnym
  • prace porządkowo – użyteczne
  • kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami – w miarę potrzeb i oczekiwań

 


Informujemy Państwa, iż konsultacje indywidualne w naszej grupie odbywać się™ będą…  w zależności od potrzeb Rodziców. Jednocześ›nie prosimy o wcześ›niejsze ustalenie terminu spotkania z nauczycielkami ze względów organizacyjnych.