Grupa III – Chomiki Pacusie

CHOMIKI PACUSIE

Znalezione obrazy dla zapytania chomik pacuś

 

grupa pracuje w godzinach:

                                                                                                                   6.30 -16.30


nauczycielki pracujące w grupie III:

mgr Bożena Szewczul

mgr Agnieszka Nowik

pracownik obsługi

Barbara Kostecka


Drodzy Rodzice! Przed nami ostatni miesiąc, innego niż wszystkie, roku przedszkolnego. Czas na podsumowania. Dziękujemy za współpracę. Z naszego punktu widzenia była bardzo owocna, mamy szczerą nadzieję, że Państwo też tak myślą. Życzymy wszystkim rodzinom dużo zdrowia, pogody ducha i do zobaczenia we wrześniu!

A w czerwcu zabawy prowadzić będziemy wokół tematyki:

  1. Niby tacy sami, a jednak inni.

  2. Wakacyjne podróże.

  3. Pożegnania nadszedł czas.

  4. Lato na łące.

Wiersz do nauki w czerwcu:

Wakacyjne rady

Głowa nie jest od parady
i służyć ci musi dalej.
Dbaj więc o nią i osłaniaj,
kiedy słońce pali.

Płynie w rzece woda,
chłodna, bystra, czysta.
Tylko przy dorosłych
z kąpieli korzystaj.

Jagody nieznane
gdy zobaczysz w borze,
nie zrywaj! nie zjadaj!
bo zatruć się możesz.

Urządzamy grzybobranie.
Jaka rada stąd wynika?
Gdy jakiegoś grzyba nie znasz,
Nie wkładaj go do koszyka.

Piosenka do nauki w czerwcu:

Po łące biega lato
Uwija się jak bąk.
„Dzień dobry” mówi kwiatom
i pieści każdy pąk.

Refren:
Kto chce się z latem spotkać,
Niech idzie z nami tam.
Rumianek i stokrotka
Pokażą drogę nam.

Pomaga lato pszczołom,
Na kwiatach też się zna.
Uśmiecha się wesoło
I w berka z wiatrem gra!

Refren:
Kto chce się z latem spotkać,
Niech idzie z nami tam.
Rumianek i stokrotka
Pokażą drogę nam.

Gdy lato jest zmęczone,
W szałasie sobie śpi
I we śnie gra w zielone,
Bo łąka mu się śni.

Refren:
Kto chce się z latem spotkać,
Niech idzie z nami tam.
Rumianek i stokrotka
Pokażą drogę nam.


Czerwiec
GRUPA III
Propozycja słownictwa oraz utworów muzycznych
na miesiąc czerwiec w ramach nauczania zdalnego

Means of transport – Środki transportu

New vocabulary: bike – rower, bus – autobus, car – samochód, train – pociąg,
plane – samolot, rocket – rakieta

Song: Transportation Song: https://www.youtube.com/watch?v=Ut-HbauKzDw

Summer – Lato
New vocabulary: summer – lato, sun – słońce, sea – morze, mountains – góry,
holidays – wakacje, lake – jezioro
Song: Summer Song for kids: https://www.youtube.com/watch?v=mVhh0oATqBI


Utrwalenie poznanych piosenek:
1.
The Rainbow Song: https://www.youtube.com/watch?v=tRNy2i75tCc
2. The
finger family song: https://www.youtube.com/watch?v=mjFcrv6Lfx8
3.
Head Shoulders Knees & Toes: https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY
4.
Baby Shark Song: https://www.youtube.com/watch?v=XqZsoesa55w
5.
I have a pet: https://www.youtube.com/watch?v=pWepfJ-8XU0
6.
If you’re happy: https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw
7.
Who’s the weather?: https://www.youtube.com/watch?v=rD6FRDd9Hew
8.
Jungle Animals Song: https://www.youtube.com/watch?v=NNELmTbw9yM

 


SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD DNIA – GRUPA III

7.30- 8.15

  • Schodzenie się dzieci
  • Gry i zabawy usprawniające mowę i myślenie dzieci
  • Zabawy indywidualne dzieci w dowolnie dobranych grupach w kącikach zainteresowań
  • Rozmowy okolicznościowe z dziećmi
  • Prowadzenie obserwacji pedagogicznej przez nauczyciela.
  • Praca indywidualna z dzieckiem o specyficznych potrzebach edukacyjnych wspierająca rozwój dziecka.
  • Prace porządkowe

8.15-8.30

  • Zabawy ruchowe i ze śpiewem, ćwiczenia poranne

8.30-9.00

  • I śniadanie, czynności samoobsługowe, opiekuńcze ( prawidłowe posługiwanie się łyżką, kulturalne spożywanie posiłku)

9.00- 9.30

  • Zajęcia wychowawczo- dydaktyczne z całą grupą
  • Zabawy i zajęcia organizowane przez nauczycielkę : ruchowe, artystyczne, intelektualne, językowe, logiczno-matematyczne, przyrodnicze, eksperymenty, zabawy z wykorzystaniem nowoczesnych technologii komputerowych i informatycznych

9.30-10.30

  • Zabawy swobodne  dzieci wg własnych pomysłów z wykorzystaniem dostępnych zabawek oraz organizowane przez nauczycielkę

10.30-11.30

  • Zabawy na placu przedszkolnym zgodne z wyborem dziecka, w części organizowane przez nauczycielkę
  • Spacery ( obserwacja przyrody, najbliższego otoczenia)
  • Zabawy na sali gimnastycznej ( w sytuacji niesprzyjającej aury)- Zabawy ruchowe, gimnastyczne oraz w sali  gr III – zabawy tematyczne, okazje edukacyjne, metoda projektu, eksperymenty i zabawy badawcze
  • Czynności samoobsługowe, porządkowe, higieniczne, przygotowanie do drugiego śniadania
  • Rytmika (piątek)
  • J. angielski ( wtorek,  piątek) ( 10.00-10.30)

11.30- 12.00

  • II śniadanie, czynności samoobsługowe, przygotowanie do leżakowania, załatwianie potrzeb fizjologicznych, samodzielne rozbieranie się, wieszanie ubrań na krzesełku

12.00- 14.00

  • Odpoczynek dzieci- relaks, wyciszenie i odprężenie, słuchanie bajek terapeutycznych, relaksującej muzyki
  • Zabawy dowolne i organizowane przez nauczycielkę przygotowujące do nauki pisania, czytania oraz matematyki
  • Zabawy ruchowe i artystyczne
  • Zabawy z wykorzystaniem nowoczesnych technologii komputerowych i informatycznych

 

14.00- 14.30

  • Czynności samoobsługowe, higieniczne po odpoczynku, muzykoterapia
  • Obiad- samodzielne zjadanie całej porcji, zachęcanie do zjadania sałatek

14.30- 16.30

  • Aktywność własna dzieci w sali lub  w ogrodzie przedszkolnym
  • Zabawy dowolne i organizowane przez nauczycielkę
  • Praca indywidualna z dzieckiem zdolnym i wymagającym wsparcia w różnych obszarach
  • Prace porządkowo – użyteczne
  • Ćwiczenia utrwalające zdobyte umiejętności
  • Rozchodzenie się dzieci