Grupa III – Chomiki Pacusie

CHOMIKI PACUSIE

Znalezione obrazy dla zapytania chomik pacuś
Godziny pracy oddziału:
poniedziałek 8:00 – 16:00
wtorek 7:30 – 16:30
środa 7:30 – 16:30
czwartek 7:30 – 16:00
piątek 7:30 – 16:00

nauczycielki pracujące w grupie III:

mgr Małgorzta Kiryluk

mgr Paulina Kulikowska

pracownik obsługi

Katarzyna Koroś


TEMATYKA NA LUTY:

  1. POMAGAMY PTAKOM
  2. CHOMIK PACUŚ
  3. LABORATORIUM „CZTERECH ŻYWIOŁÓW”
  4. NIE JESTEŚMY SAMI W KOSMOSIE

 

NAUCZYMY SIĘ WIERSZA:

W OWOCACH I WARZYWACH ZDROWIE SIĘ UKRYWA”

M. Witewska

Chomik Pacuś dba o zdrowie,

teraz o tym wam opowie:

Zjada jabłko i marchewkę,

groszek, gruszkę, kalarepkę.

Bo w owocach i warzywach

samo zdrowie się ukrywa.

Przed jedzeniem łapki myje,

szklankę mleka rano pije.

I dentysty się nie boi.

Nie ma czego, mili moi!

NAUCZYMY SIĘ PIOSENKI:

PACUŚ I PRZYJACIELE”

(sł. Maria Witewska, muz. Urszula Smoczyńska)

Do przedszkola Pacuś puka puk puk puk

tu przyjaciół swoich szuka puk puk puk

Pacuś Pacuś tra la la, Pacuś przyjaciół ma

Pacuś Pacuś tra la la, Pacuś przyjaciół wielu ma.

Cztery łapki, nosek mały puk puk puk

To kolega doskonały puk puk puk

Pacuś Pacuś tra la la, Pacuś przyjaciół ma

Pacuś Pacuś tra la la, Pacuś przyjaciół wielu ma.

Pacuś Pacuś tra la la, Pacuś przyjaciół ma

Pacuś Pacuś tra la la, Pacuś przyjaciół wielu ma.


 

LUTY

GRUPA III- Słownictwo

Our group- nasza grupa

Hello , Goodbye, Bye, Please, Thank you

Children – dzieci, Girls- Dziewczyny, Boys- Chłopcy, Friends: Lion Rory , Mr Joe, Tom, Ellie

Scooter- hulajnoga

In .. the circle- w środku koła

Out ….of the circle- na zewnątrz koła

Shapes / Kształty

Circle – koło,

Colours / Kolory

White- biały, Orange- pomarańczowy , Yellow- żółty

Feelings / Uczucia

Happy – szczęśliwy, Sad – smutny, Scared – przestraszony

Przeciwieństwa

Big – duży, Small- mały, Fast – szybki, Slow – powolny, Open – otwarty, Shut – zamknięty, Loud – głośny, Quiet – cichy

Tematyka zajęć w lutym:

Fairy tale: Litlle Polar Bear

Bear – miś, Moon- księżyc, Night – noc, Day- dzień , Sky- niebo, Star- gwiazda, Ice- lód

Valentine’s Day !

Valentine’s day – walentynki, Love – miłość, Heart – serce, Rose – róża, Kiss – pocałunek, Hug – przytulać, chocolates – czekoladki

What a suprice ! Tom & Ellie are at Granny’s house

Bedroom- sypialnia, Bathroom- łazienka, Kitchen- kuchnia, Living room- salon; pokój dzienny, Garden- ogród, Door- drzwi

Dining room – jadalnia, Washing- pranie, Eating- jedzenie , Sleeping- spanie , Bathing- kąpanie, Cooking – gotowanie


SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD DNIA – GRUPA III

Rozkład dnia – grupa III

730 – 815

  • zabawy indywidualne lub w dowolnie dobranych grupach wg własnych pomysłów dzieci z wykorzystaniem dostępnych zabawek, układanek, gier.

  • prowadzenie obserwacji pedagogicznej przez nauczyciela

  • praca indywidualna z dzieckiem o specyficznych potrzebach edukacyjnych wspierające rozwój dziecka

815 – 830 ćwiczenia poranne

830– 900 I śniadanie, dyżury, czynności samoobsługowe,

900– 1000

  • zabawy i zajęcia organizowane przez nauczycielkę – realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności: ruchowe, artystyczne, intelektualne, językowe, logiczno-matematyczne, przyrodnicze, eksperymenty, zabawy z wykorzystaniem nowoczesnych technologii komputerowych i informatycznych

  • język angielski

1000– 1130

  • spacery, wycieczki,

  • zabawy dowolne, dydaktyczne, tematyczne, badawcze w sali lub ogrodzie przedszkolnym

1130–1200 II śniadanie, dyżury, czynności samoobsługowe,

1200– 1400

  • aktywność ruchowa w ogrodzie przedszkolnym

  • udział dzieci w proponowanych przez nauczycielkę zabawach plastycznych, konstrukcyjnych, literackich, umysłowych, sportowych

  • zabawy utrwalające i systematyzujące materiał programowy

  • praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia w określonych obszarach

1400– 1430 obiad ,dyżury, czynności samoobsługowe,

1430– 1445 relaks, wyciszenie i odprężenie dzieci, słuchanie bajek, relaksującej muzyki,

1445– 1630

  • aktywność własna dzieci w sali i w ogrodzie przedszkolnym

  • gry i zabawy usprawniające mowę i myślenie dzieci
  • prace porządkowo – użyteczne

  • kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami – w miarę potrzeb i oczekiwań