Grupa III – Chomiki Pacusie

CHOMIKI PACUSIE

Znalezione obrazy dla zapytania chomik pacuś
Godziny pracy oddziału:
poniedziałek 8:00 – 16:00
wtorek 7:30 – 16:30
środa 7:30 – 16:30
czwartek 7:30 – 16:00
piątek 7:30 – 16:00

nauczycielki pracujące w grupie III:

mgr Małgorzta Kiryluk

mgr Paulina Kulikowska

pracownik obsługi

Katarzyna Koroś


Witamy serdecznie po wakacjach! Mamy nadzieję, że spotykamy się radosnym nastroju, wypoczęci z dobrymi humorami i z nowymi siłami do dalszej pracy.

Tematyka na wrzesień:

  • WSPOMNIENIE Z WAKACJI
  • JAKI JESTEM
  • EDUKACJA PRZEZ RUCH
  • SKARBY JESIENI

Nauczymy się wiersza:

WSZYSCY MNIE LUBIĄ”

Wszyscy mnie lubią

To rzecz wspaniała

Chyba się jednak

Dobrze starałam

Chciałam,

by lubić zaczął mnie ktoś.

Więc byłam miła

Mówiłam: proszę , przepraszam

bardzo dziękuję.

I uśmiechałam się

I w ogóle.

Teraz mnie lubią wszyscy,

więc w górę

skaczę z radości

do samych chmurek.

Nauczymy się piosenki:

KOLOROWE LISTKI”

Kolorowe listki z drzewa spaść nie chciały.

Kolorowe listki na wietrze szumiały.

Szur, szur, szur szumiały wesoło.

Szur, szur, szur wirowały wkoło .

Szur, szur, szur szumiały wesoło.

Szur, szur, szur wirowały wkoło .

Kolorowe listki bardzo się zmęczyły.

Kolorowe listki z drzewa zeskoczyły.

Hop, hop, hop tak sobie skakały.

Hop, hop, hop wkoło wirowały.

Hop, hop, hop tak sobie skakały.

Hop, hop, hop wkoło wirowały.

Kolorowe listki spadły już na trawę

Kolorowe listki skończyły zabawę.

Cicho sza, listki zasypiają

Cicho sza oczka zamykają.

Cicho sza, listki zasypiają

Cicho sza oczka zamykają.


WRZESIEŃ

GRUPA III – SŁOWNICTWO

Our group- nasza grupa

Hello; Goodbye; Bye– bye; Children – dzieci; Teacher – nauczycielka; Girls- Dziewczyny; Boys- Chłopcy

Main receptive language

Sit down; Stand up; Close your eyes; Turn around; Make a circle; Clap your hands; Stamp your feets; Touch your toes; Wave; What’s your name?; My name is …; How are you?; I’m tired; I’m hungry; I’m good; I’m great; I’m wonderful

Tematyka zajęć:

Favourite colours – kolory

Blue- niebieski, Yellow- żółty, Red- czerwony, Purple – fioletowy, Orange – pomarańczowy; Green – zielony; Pink – różowy

Song/Piosenka – ,,I see sth blue”; ,,The Rainbow Colors Song”

Numbers- liczby

1 – one
2 – two
3 – three

4 – four

5 – five

Song/Piosenka – Five Little Monkeys Jumping On The Bed 

Body parts- części ciała

Head – głowa, Eye – oko, Ear – ucho, Tummy – brzuch, Nose – nos, Mouth – buzia,
Hand- ręka, Leg- noga, Finger – palec, Toes – palce u nóg, Feet- stopa, Shoulders – ramiona;

Knees – kolana

Song/Piosenka – ,,My body”; ,,Head, shoulders, knees and toes”

My family- moja rodzina

Mummy –mama

Daddy – tata

Baby – dziecko

Grandma –babcia

Grandpa – dziadek

Sister – siostra

Brother – brat

Song/Piosenka – ,,Finger family collection”, ,,Baby shark dance”

 


SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD DNIA – GRUPA III

Rozkład dnia – grupa III

730 – 815

  • zabawy indywidualne lub w dowolnie dobranych grupach wg własnych pomysłów dzieci z wykorzystaniem dostępnych zabawek, układanek, gier.

  • prowadzenie obserwacji pedagogicznej przez nauczyciela

  • praca indywidualna z dzieckiem o specyficznych potrzebach edukacyjnych wspierające rozwój dziecka

815 – 830 ćwiczenia poranne

830– 900 I śniadanie, dyżury, czynności samoobsługowe,

900– 1000

  • zabawy i zajęcia organizowane przez nauczycielkę – realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności: ruchowe, artystyczne, intelektualne, językowe, logiczno-matematyczne, przyrodnicze, eksperymenty, zabawy z wykorzystaniem nowoczesnych technologii komputerowych i informatycznych

  • język angielski

1000– 1130

  • spacery, wycieczki,

  • zabawy dowolne, dydaktyczne, tematyczne, badawcze w sali lub ogrodzie przedszkolnym

1130–1200 II śniadanie, dyżury, czynności samoobsługowe,

1200– 1400

  • aktywność ruchowa w ogrodzie przedszkolnym

  • udział dzieci w proponowanych przez nauczycielkę zabawach plastycznych, konstrukcyjnych, literackich, umysłowych, sportowych

  • zabawy utrwalające i systematyzujące materiał programowy

  • praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia w określonych obszarach

1400– 1430 obiad ,dyżury, czynności samoobsługowe,

1430– 1445 relaks, wyciszenie i odprężenie dzieci, słuchanie bajek, relaksującej muzyki,

1445– 1630

  • aktywność własna dzieci w sali i w ogrodzie przedszkolnym

  • gry i zabawy usprawniające mowę i myślenie dzieci
  • prace porządkowo – użyteczne

  • kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami – w miarę potrzeb i oczekiwań