Grupa III – Chomiki Pacusie

CHOMIKI PACUSIE

chomik_pacuś

 

grupa pracuje w godzinach:

poniedziałek, wtorek, czwartek 7.00 – 16.00

środa, piątek – 7.30 – 15.30

 

 


nauczycielki pracują…ce w grupie III:

mgr Iwona Przygoda

mgr Agnieszka Lewkowicz

pracownik obsługi

Aniceta Roszczenko


Maj

Tematyka tygodniowa:

1. Polska – mój dom

2. Muzyka jest wszędzie

3. Łąka i jej mieszkańcy

4. Święto rodziców

Piosenka „Rodzina” 

W jednym domu mieszka razem wesoła rodzinka:
mama, tata, brat i siostra i …kudłata świnka!
Dziadek z babcią, kotek Mruczek, ciocia oraz wujek
i kuzynka piegowata, co wciąż hałasuje.

Ref. Rodzina, rodzina zawsze razem się trzyma
bo wiąże ją miłości nić
Tej nici nie przerwie nic. /X2

Kuzyn z żoną i bliźnięta
(prawie identyczne!) –
Pełna chata! Ale razem
jest nam fantastycznie!

Ref. Rodzina…

 

Wiersz „Dwie połówki”

Mama, tata to mądre główki
Są jak jabłka dwie połówki
Tata w piłkę ze mną gra
Mama sto pomysłów ma.

Tata rower zreperuje
Mama siniak pocałuje
Tata zimą ciągnie sanki
Mama z kwiatów plecie wianki.

Mama, tata mądre główki
Są jak jabłka dwie połówki
Co za jabłko mówię wam
Jaki skarb ja w domu mam…

 

 


Język angielski  English

  1. Vehicles

car, bus, train, airplane, bicycle

 

  1. Insects… and more

fly, ladybird, ant, spider, bee

 

  1. Actions

fly, jump, slide, walk

 

  1. Proffessions

chef, dentist, firefighter, doctor, nurse

 


SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD DNIA – GRUPA III

7:00 – 8.30

  • Zabawy indywidualne lub w dowolnie wybranych grupach wg własnych pomysłów dzieci z wykorzystaniem dostępnych zabawek, układanek, gier.
  • Prowadzenie obserwacji pedagogicznej przez nauczyciela.
  • Praca indywidualna z dzieckiem o specyficznych potrzebach edukacyjnych wspierająca rozwój dziecka.
  • Rozmowy okolicznościowe z rodzicami – w miarę potrzeb i oczekiwań.

8.15 – 8.30  zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne

8.30 – 9.00 I śniadanie, czynności samoobsługowe

9.00 – 10.00

  • Zabawy i zajęcia organizowane przez nauczycielkę – realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności

10.00 – 11.30

  • Spacery, wycieczki, aktywność ruchowa w ogrodzie przedszkolnym
  • Zabawy dowolne, dydaktyczne, tematyczne, badawcze w sali lub ogrodzie przedszkolnym.

11.30 – 12.00 II śniadanie, czynności samoobsługowe

12.00 – 12.15

  • relaks, wyciszenie i odprężenie dzieci

12.15 – 14.00

  • Udział dzieci w proponowanych przez nauczycielkę zabawach plastycznych, konstrukcyjnych, literackich, umysłowych.
  • Zabawy utrwalające i systematyzujące materiał programowy.

14.00 – 14.30 obiad, czynności samoobsługowe

14.30 – 16.00

  • Aktywność własna dzieci w sali i ogrodzie przedszkolnym.
  • Praca indywidualna z dziećmi wymagającymi wsparcia w określonych obszarach.
  • Prace porządkowo – użyteczne.
  • Kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami – w miarę potrzeb i oczekiwań.