Grupa I – Misie Ptysie

Misie Ptysie

bajkowy-mis

 

Godziny pracy grupy I:

7.30-15.30

 

Po godzinie 15.30 dzieci przebywać będą w sali grupy II


Nauczycielki pracują…ce w grupie:

mgr Bożena Matysewicz

mgr Marzenna Małgorzata Majtas

mgr Iwona Przygoda

Pomoc nauczycielki

Anna Woroszył‚o

Pracownik obsługi

Joanna Jaźwińska

Małgorzata Kowalska


WAŻNE TERMINY W MAJU:

  1. 10.05.2018R– ŚWIĘTO OPTYMIZMU W TYM DNIU BARDZO PROSZĘ  UBRAĆ DZIECI W KOLORZE POMARAŃCZOWYM
  2. 22.05.2018R -SPOTKANIE Z TANCERKĄ ZESPOŁU „KURPIE ZIELONE”
  3. 24.05.2018R –/CZWARTEK/ UROCZYSTOŚĆ PRZEDSZKOLNA „DZIEŃ MAMY I TATY” O GODZINIE 15.15. ZAPRASZAMY DO GRUPY I „Misie Ptysie”

 

TEMATYKA NA MIESIĄC MAJ :

  1. MUZYKA JEST WSZĘDZIE
  2. OCHRONA PRZYRODY
  3. ŚWIĘTO MAMY I TATY
  4. ŁĄKA WIOSNĄ

 

PIOSENKA NA MAJ

 

„ CHOĆ MAM RĄCZKI MAŁE”

CHOĆ MAM RĄCZKI MAŁE

I NIEWIELE ZROBIĘ

POMOGĘ MAMUSI

NIECH ODPOCZNIE SOBIE

 

ZAMIOTĘ IZDEBKĘ

UMYJĘ  GARNUSZKI

NIECH SIĘ TU NIE SCHODZĄ

ŁAKOMCZUSZKI – MUSZKI

 

I BRACISZKA UŚPIĘ

W BIAŁEJ KOLEBUSI

CHOCIAŻ W TYM POMOGĘ

KOCHANEJ MAMUSI

 

WIERSZ NA MAJ

„MAMO  , TATO”

 

MAMO MAMO DOBRA WRÓŻKO

POWIEM CI COŚ NA USZKO

DROGA MAMUŚ DROGI TATUŚ

CÓŻ CI DAM

JEDNO SERCE TYLKO MAM

A W TYM SERCU RÓŻY KWIAT

DROGA MAMO DROGI TATO

ŻYJCIE NAM STO LAT!

 


Język angielski  English

April / Kwiecień

EASTER – wielkanoc

Egg – jajko

Chocolate egg – jajko czekoladowe

Bunny – króliczek

Chick – kurczaczek

Lamb – owieczka

Easter basket – koszyczek wielkanocny

Flowers – kwiaty

Sweets – słodycze

SEASONS – pory roku

Spring – wiosna

Summer – lato

Autumn – jesień

Winter – zima

 

 

 


SZCZEGӓŁOWY  ROZKŁAD DNIA GRUPY I

8.00– 8.15

  • Schodzenie się™ dzieci
  • Gry i zabawy usprawniają…ce mowę™ i myślenie dzieci
  • Zabawy indywidualne dzieci w dowolnie dobranych grupach  w ką…cikach zainteresowań„
  • Rozmowy okolicznoś›ciowe z dzieć‡mi
  • Prowadzenie obserwacji pedagogicznej przez nauczyciela.
  • Praca indywidualna z dzieckiem o specyficznych potrzebach edukacyjnych wspierają…ca rozwój dziecka.
  • Prace porzą…dkowe

8.15-8.30

  • Zabawy ruchowe

8.30-9.00

  • I śniadanie, czynnoś›ci samoobsługowe- prawidł‚owe posługiwanie się łyżką, kulturalne spożywanie posił‚ku, załatwianie potrzeb fizjologicznych

9.00- 9.30

  • Zabawy  i zaję™cia wychowawczo- dydaktyczne organizowane przez nauczycielkę™ z całą… grupą- ruchowe, artystyczne, intelektualne, ję™zykowe, logiczno-matematyczne, przyrodnicze

9.30-10.30

  • Zabawy swobodne   dzieci wg wł‚asnych pomysłów z wykorzystaniem dostę™pnych zabawek oraz organizowane przez nauczycielką

10.30-11.30

  • Zabawy na placu przedszkolnym zgodne z wyborem dziecka, w całoś›ci organizowane przez nauczycielkę™
  • Spacery ( obserwacja przyrody, najbliższego otoczenia)
  • Zabawy ruchowe, gimnastyczne na sali gimnastycznej ( w sytuacji niesprzyjają…cej aury)-  oraz w sali  gr I – zabawy tematyczne, okazje edukacyjne, metoda projektu, eksperymenty i zabawy badawcze
  • Czynnoś›ci samoobsługowe, porządkowe, higieniczne, przygotowanie do drugiego ś›niadania

11.30- 12.00

  • II śniadanie, czynnoś›ci samoobsł‚ugowe, przygotowanie do leżakowania, zał‚atwianie potrzeb fizjologicznych, samodzielne rozbieranie się, wieszanie ubrań„ na krzeseł‚ku

12.00- 14.00

  • Odpoczynek dzieci- relaks, wyciszenie i odprężenie, słuchanie bajek, relaksującej muzyki

14.00- 14.30

  • Czynności samoobsługowe, higieniczne po odpoczynku
  • Obiad- samodzielne zjadanie cał‚ej porcji, zachę™canie do zjadania surówek

14.30- 15.30

  • Aktywność‡ wł‚asna dzieci w sali  lub  w ogrodzie przedszkolnym
  • Zabawy dowolne i organizowane przez nauczycielkę
  • Praca indywidualna z dzieckiem zdolnym i wymagają…cym wsparcia w różnych obszarach
  • Prace porządkowo – użyteczne
  • Ɔwiczenia utrwalają…ce zdobyte umiejętności
  • Rozchodzenie się™ dzieci
  • kontakty indywidualne z dzieć‡mi i rodzicami €“ w miarę™ potrzeb i oczekiwań

Informujemy Pań„stwa, iż Konsultacje indywidualne w naszej grupie odbywać się™ będą… w zależności od potrzeb Rodziców.

Jednocześ›nie prosimy o wcześniejsze ustalenie terminu spotkania z nauczycielkami ze względów organizacyjnych .